Діти — природжені
конструктори, дослідники і винахідники.
Ці, закладені
природою задатки найшвидше реалізуються й удосконалюються у конструюванні. Адже
саме у цьому виді діяльності діти мають необмежену можливість вигадувати і
створювати свої конструкції, проявляючи зацікавленість, кмітливість і
творчість. Вони на власному досвіді пізнають конструктивні властивості окремих
деталей. Можливості їх з'єднання, комбінування, оформлення. При цьому кожна
дитина творить як дизайнер, засвоюючи під час творчого конструювання закони
гармонії і краси.
У 1934 році з'явилося
на світ слово LEGO, що
утворилося від вислову Leg godt, яке в перекладі з данської означає «захоплююча гра».
Сьогодні LEGO — це назва компанії та її продукції. Пізніше було
встановлено, що в перекладі з латини цей вислів означає «я вчуся», «я складаю».
Досвід свідчить, що
робота з конструктором ЛЕГО стимулює у дошкільників розвиток творчих
здібностей, забезпечує стійку мотивацію до отримання знань, до пізнання нового.
Конструюючи різні моделі з дрібних деталей за схемами послідовних дій, за
картиною чи за уявою, діти навчаються:
Діти, що захоплюються конструюванням, відрізняються
багатою фантазією і уявою, активним прагненням до творчої діяльності, бажанням
експериментувати, винаходити. У
них добре розвинене просторове, логічне, математичне, асоціативне мислення,
пам'ять, що є основою інтелектуального розвитку і показником готовності дитини
до навчання у школі.