Конструкція Лего в бібліотеці

Центральна дитяча бібліотека 25 липня


Діти — природжені конструктори, дослідники і винахідники.

Ці, закладені природою задатки найшвидше реалізуються й удосконалюються у конструюванні. Адже саме у цьому виді діяльності діти мають необмежену можливість вигадувати і створювати свої  конструкції, проявляючи зацікавленість, кмітливість і творчість. Вони на власному досвіді пізнають конструктивні властивості окремих деталей. Можливості їх з'єднання, комбінування, оформлення. При цьому кожна дитина творить як дизайнер, засвоюючи під час творчого конструювання закони гармонії і краси.

У 1934 році з'явилося на світ слово LEGO, що утворилося від вислову Leg godt, яке в перекладі з данської означає «захоплююча гра».

 Сьогодні LEGO — це назва компанії та її продукції. Пізніше було встановлено, що в перекладі з латини цей вислів означає «я вчуся», «я складаю».

 

Досвід свідчить, що робота з конструктором ЛЕГО стимулює у дошкільників розвиток творчих здібностей, забезпечує стійку мотивацію до отримання знань, до пізнання нового. Конструюючи різні моделі з дрібних деталей за схемами послідовних дій, за картиною чи за уявою, діти навчаються:

Діти, що захоплюються конструюванням, відрізняються багатою фантазією і уявою, активним прагненням до творчої діяльності, бажанням експериментувати, винаходити. У них добре розвинене просторове, логічне, математичне, асоціативне мислення, пам'ять, що є основою інтелектуального розвитку і показником готовності дитини до навчання у школі.